The Alters: Deluxe Edition
Zanurz się w emocjonującej historii science fiction i wzbogać swoje wrażenia dzięki edycji Deluxe tej gry. Ta kolekcja zawiera: The Alters The Alters: Last Variable The Alters: Deluxe Outfits The Alters: Original Soundtrack The Alters Odkryj emocjonującą grę science fiction będącą mieszanką kilku gatunków – survivalu, gry przygodowej oraz budowania bazy. Pomóż Janowi Dolskiemu – jedynemu ocalałemu członkowi ekspedycji kosmicznej – stworzyć alternatywne wersje samego siebie w celu przetrwania. The Alters: Last Variable Kontynuuj historię Jana Naukowca, który pozostaje na planecie, by odkryć jej tajemnice. Zbuduj podziemną bazę, zbierz ekipę wyspecjalizowanych alterów Naukowca, opanuj terraformowanie, opracuj nowe technologie i prowadź badania, które mogą zapisać się w historii. The Alters: Deluxe Outfits Twoja podróż poprzez niegościnną, obcą planetę może zyskać świetny, niespodziewany kolor. Wybierz alternatywne, wzbogacone o złote i srebrzyste wykończenia wersje dresu oraz skafandrów kosmicznych dla twoich Altersów i wprowadź nowy, futurystyczny wygląd do ich garderoby. The Alters: Original Soundtrack Wyrusz na kosmiczną ekspedycję wraz z dźwiękami, w których tajemnica łączy się z głęboko osobistymi pytaniami. W The Alters wielokrotnie nagradzany kompozytor Piotr Musiał łączy siły z 11 bit studios, aby stworzyć muzykę (formaty MP3 i WAV), która poruszy cię do głębi.