Tides of Tomorrow
Co, jeśli każdy gracz mógłby zostawić po sobie coś dla przyszłych? Wokół ciebie rozciąga się zatopiony świat, walczący o przetrwanie. Wyruszasz na misję dla jednego gracza… a mimo to nigdy nie zabraknie ci towarzystwa. Nieustannie będziesz czuć obecność innych pływonautów – tych, którzy byli tu przed tobą. Mechanika współdzielonej opowieści sieciowej pozwala odczuwać skutki decyzji wcześniejszych graczy i pozostawiać po sobie trwały ślad dla tych, którzy przyjdą po tobie. Przed rozpoczęciem podróży wybierz swoje ziarno – znajomego, ulubionego streamera, członka zespołu DigixArt lub losowego gracza – i wyrusz w misję odbudowy lub dalszego niszczenia świata dotkniętego tajemniczą chorobą, siejącą spustoszenie na tej morskiej planecie. Kształtuj przyszłość innych graczy Odkrywaj niezwykły świat, który będzie reagować na ciebie inaczej w zależności od wyborów twojego ziarna. Czekają cię liczne wyzwania w walącym się świecie, gdzie choroba zwana plastemią stanowi zagrożenie dla wszystkich żywych istot. Spotkaj różnorodne postacie i frakcje: bezwzględnych maruderów, kontrolujących handel i dostęp do leków, zdeterminowanych przetwórców, walczących o przetrwanie, oraz tajemniczych mistyków, oddających cześć przeszłości. Cechy gry: – Doświadczaj konsekwencji decyzji innych graczy, jednocześnie kształtując ścieżkę przyszłych pływonautów. – Poziomy, NPC i wybory fabularne mogą całkowicie się różnić w zależności od działań innych graczy. – Odkrywaj echa poprzednich pływonautów – duchy ukazujące ich decyzje i ślady. – Żegluj po niepewnych wodach i zbieraj zasoby, by zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. – Odkrywaj różnorodne platformy i unikalne krajobrazy. – Zmieniaj ziarno, by sprawdzić, jak wybory innych mogą wpłynąć na twoje doświadczenie.