Albatroz
Albatroz to przygodowa gra wędrówki RPG, która pozwoli graczowi przemierzać malownicze krajobrazy w poszukiwaniu zaginionego brata. To niezwykła opowieść o tym, kiedy warto zacząć od nowa. Podążaj za Islą przez Zakazane Ziemie, zapierającą dech w piersiach, nieziemską krainę, w której spotykają się dwa odrębne światy. Pogrążona w odrętwieniu i monotonnym życiu Isla wyrusza na poszukiwanie jedynej szczerej więzi, jaka pozostała w jej życiu: zaginionego brata, który przepadł podczas wyprawy na mityczną górę Albatroz. Dołącz do Isli i przemierzaj świat pełen tajemnic wraz z grupą wyjątkowych towarzyszy, z których każdy posiada unikalne umiejętności niezbędne do poruszania się po kolejnych niebezpiecznych szlakach. Poznaj wspaniałe widoki i tętniące życiem społeczności pełne intrygujących postaci. Zdobywaj niezbędne przedmioty i zarządzaj zasobami, aby stawić czoła wyzwaniom w wymagających warunkach. Odkryj bogatą opowieść o odkrywaniu siebie i przeznaczeniu, przemierzając niezbadane terytoria. Kto wie, jaka jeszcze czeka na Ciebie przygoda?