Blue Prince
Witaj w Mt. Holly, tajemniczej posiadłości, której pokoje wciąż zmieniają położenie. W Blue Prince wyruszysz w podróż łączącą elementy tajemnic, strategii i łamigłówek, splatające się w nieprzewidywalną przygodę. Czy twoje poszukiwania doprowadzą cię do owianego legendą pokoju numer 46? KREŚLENIE PODRÓŻY Po dotarciu do zamkniętych drzwi to ty decydujesz, jakie pomieszczenie znajdzie się po drugiej stronie. Każda decyzja kształtuje twoją drogę przez posiadłość. Każde drzwi moją ujawnić nowe niesamowite pokoje, a w nich wyjątkowe wyzwania i sekrety. Uważaj jednak, jak kreślisz plan posiadłości – układ pomieszczeń codziennie się zmienia, a pokojów odwiedzonych dzisiaj możesz już jutro nie znaleźć. KAŻDY KROK MA ZNACZENIE O postępach danego dnia decydują wybrane przez ciebie pomieszczenia i znalezione w nich narzędzia. Kreatywne wykorzystywanie napotkanych przedmiotów pomoże ci dotrzeć jeszcze dalej i opracować nowe strategie radzenia sobie z wyzwaniami, jakie przyniesie nowy dzień. Pamiętaj jednak, by rozważnie stawiać kolejne kroki – nakreślony plan budynku zniknie o świcie, a z nim wszystko prócz trwałych ulepszeń. O ile udało ci się jakieś znaleźć! TWÓRZ HISTORIĘ Jako spadkobierca Mt. Holly masz za zadanie zbadać ten stale zmieniający się budynek w poszukiwaniu pokoju 46. W miarę poznawania posiadłości odkrywasz jednak, że niedający się odnaleźć pokój to tylko jedna z kryjących się w niej zagadek. Zbadaj przeszłość naznaczoną szantażem, intrygą polityczną i tajemniczym zaginięciem miejscowego autora książek dla dzieci. Im dalej się zagłębisz, tym bardziej zrozumiesz, że przyszłość jest tak naprawdę bliżej, niż się zdaje.