NO-SKIN
Zmierz się z horrorami rozsianymi po domu i odkryj kim naprawdę jest No-Skin Man. Zwykła noc z przyjaciółmi szybko zamieniła się w pokręcony koszmar. Walcz, rozmawiaj, handluj i błagaj boginię o jeszcze jedną turę, by dotrzeć do następnego pokoju i nie zatracić się w obłędzie. O GRZE: ▪ WYJĄTKOWY STYL - ręcznie tworzone pixel arty postaci zderzają się z fotograficznymi tłami, budując klimat pełen dziwności i niepokoju, ▪ WYSOKA REGRYWALNOŚĆ - wybieraj spośród różnorodnych postaci, odblokowuj nową zawartość między podejściami i doświadcz nowych wydarzeń i scenariuszy z każdym kolejnym podejściem, ▪ TWÓJ POSTĘP MA ZNACZENIE - zbieraj odłamki i inwestuj je w stałe ulepszenia, by wzmocnić się z każdą kolejną próbą, ▪ HORROROWA ATMOSFERA - zanurz się w niepokojącym i surrealistycznym świecie, gdzie rzeczywistość i koszmar zlewają się w jedną całość, ▪ CZY ODKRYJESZ PRAWDĘ? - rozmawiaj ze swoimi przyjaciółmi i zbieraj ziarna prawdy rozsypane wśród waszych konwersacji.