Loan Shark
Jesteś zadłużonym rybakiem, uwięzionym w bezlitosnym cyklu pożyczek i desperacji. Podczas ciemnej, niekończącej się nocy na morzu wyciągasz z wody coś nienaturalnego: mówiącą rybę o imieniu Cagliuso. Obiecuje ci bogactwo — ale jej układy mają przerażającą cenę. W LOAN SHARK sieci, które zarzucasz, wyławiają znacznie więcej niż tylko ryby. Wciągają cię w świat poświęceń, sekretów i terminu, którego być może nigdy nie dotrzymasz. „Rekin pożyczkowy” nie jest tu tylko metaforą — coś czai się w wodzie, czas ucieka, a każda zawarta przez ciebie umowa spycha cię głębiej w nieznane.