Starlight Legacy
Badaj swobodnie upadłe królestwo w nadziei na przywrócenie jego majestatu w tej 16-bitowej przygodzie JRPG! Powróć do stylu 16-bitowych gier JRPG w Starlight Legacy, nieliniowej przygodzie inspirowanej klasykami gatunku! Rozgrywka toczy się postśredniowiecznym świecie w królestwie Evaria. Możesz eksplorować rozległe królestwo stworzone z wykorzystaniem żywej grafiki 2D w stylu pixel art, nostalgicznego turowego systemu walki i nieliniowej fabuły, w której cztery prowincje królestwa można eksplorować w dowolnej kolejności. W grze Starlight Legacy cztery prowincje królestwa Evarii od dziesięcioleci żyją w pokoju i dobrobycie dzięki Drzewu Wieczności, które wzbogaca i oczyszcza glebę, wodę i powietrze całej krainy. Jednak zakaz nauczania magii powoduje niepokoje, które doprowadzają w końcu do powstania ruchu separatystycznego, mającego na celu wyzwolenie Prowincji Nieba od królestwa Evarii. Wojownicy Ignus i Teryl wyruszają na misję. Muszą dostarczyć miecz, o który prosił król… jednak wkrótce po rozpoczęciu ich podróży niszczycielski atak powoduje, że Drzewo Wieczności więdnie. Ignus i Teryl stają teraz przed zadaniem przywrócenia do życia Drzewa Wieczności. Muszą uratować królestwo. I tak rozpoczyna się wspaniała podróż przez płynnie połączony świat fantasy!