SubwaySim 2: Deluxe Edition
SubwaySim 2 Deluxe Edition łączy grę podstawową SubwaySim 2 z DLC Hamburg Akkulok AL1, tworząc kompletny pakiet dla wszystkich miłośników kolei miejskiej. Odkrywaj Berlin i Hamburg z wysoką wiernością wizualną, dynamicznymi cyklami dnia i autentyczną obsługą pociągów – i doświadcz ikonicznego Akkulok AL1, który wnosi nowe wyzwania i wyjątkowe doświadczenie jazdy do sieci hamburskiej. Niezależnie od tego, czy wolisz relaksujące przejazdy po mieście, wymagające rozkłady jazdy czy opanowanie szczególnych właściwości AL1, ten bundle oferuje doskonałe połączenie różnorodności, atmosfery i realistycznej symulacji. Zawartość Deluxe Edition: SubwaySim 2: Jedź przez Berlin wiernie odtworzonymi pojazdami, takimi jak HK i A3L92, i odkrywaj Hamburg z DT5. SubwaySim 2 – Hamburg Akkulok AL1 Vehicle DLC: Przejmij kontrolę nad wyróżniającym się AL1 i realizuj nowe zadania w sieci hamburskiej. Zanurz się w dwóch z najbardziej imponujących miast metra w Europie i ciesz się bogatym, niezwykle szczegółowym doświadczeniem symulacji – wszystko w jednym pakiecie.