SubwaySim 2: Complete Edition
SubwaySim 2: Complete Edition łączy SubwaySim 2 i oba vehicle DLC w jeden kompletny pakiet dla wszystkich fanów metra. Odkryj berlińską U1/U3 oraz hamburską U3 z łącznie 51 stacjami, autentycznym prowadzeniem pojazdu i dynamicznymi porami dnia. Prowadź A3L92 i HK w Berlinie, DT5 w dwóch wariantach w Hamburgu – i rozbuduj swoją flotę o klasyczny wschodnioberlński GI/1E, znany jako „Gisela", oraz Akkulok AL1. AL1 otwiera zupełnie nowe obszary sieci hamburskiej: odcinki i miejsca niedostępne podczas regularnej obsługi linii – w tym Gleisbauwerkstatt Saarlandstraße. Pięć dedykowanych scenariuszy powierza ci manewry przetaczania, przewozy pojazdów oraz specjalne misje związane z pracami budowlanymi i dużymi wydarzeniami. Niezależnie od tego, czy wolisz spokojnie jeździć po Berlinie i Hamburgu, opanować rozkłady jazdy i tryb kariery, czy zmierzyć się ze szczególnymi wyzwaniami DLC – Complete Edition oferuje najbardziej rozbudowane doświadczenie SubwaySim 2 w jednym pakiecie.