Ride 2
Odkryj, modyfikuj i testuj najszybsze i najsłynniejsze motocykle w największym cyfrowym garażu na świecie! Ponad 170 motocykli, nowe modele i kategorie, takie jak motocykle dwusuwowe dla prawdziwych miłośników sportu, motocykle supermoto o zwariowanej fizyce oraz utrzymane w stylistyce retro cafe racery. Zbierz je wszystkie! Podróżuj po świecie, uczestnicząc w niezapomnianych i niesamowitych zawodach na torach GP, trasach wiejskich i miejskich. Ponad 30 torów, w tym legendarny Nürburgring Nordschleife. Spersonalizuj motocykl, dostosowując jego wygląd, silnik, hamulce, zawieszenie i skrzynię biegów. Wybierz spośród ponad 20 marek dostępnych w Ride 2, aby tchnąć życie w swojego kierowcę, i wypracuj własny styl jazdy! 16 trybów gry: szybuj na legendarnym torze Nürburgring, jeźdź w stylu supermoto, wykonuj slalomy między pachołkami i doświadcz najlepszej jazdy w swoim życiu!