Ride 2 Free Bikes Pack 3
"Pobierz zawartość do pobrania Free Bikes Pack 3 i dodaj do garażu modele Aprilia RSV4 RR 2015 i Mr Martini Ducati Flashback California! Model RSV4 RR, dostępny w wariantach kolorystycznych nazwanych na cześć torów w Monza i Mugello, wykazuje podobieństwa do motocykli z limitowanej edycji RSV4 RF. Replika z mnóstwem detali ograniczających się wcześniej jedynie do wersji Factory: od zewnętrznej skrzyni korbowej po bogactwo modyfikacji ramy. W 2011 r. na rynku pojawił się jeden z najpiękniejszych na świecie modeli specjalnych: Mr Martini Ducati Flashback California. Począwszy od modelu Ducati 1098R, z zachowaniem konstrukcji silnika, hamulców i zawieszenia, ten zmodyfikowany motocykl osiąga sukcesy dzięki reflektorom modeli Harley Davidson Fat Boy i Triumph Street Triple oraz oponom Metzeler Racetec. Brązowy bak i przedni błotnik sprawiają, że Flashback California to motocykl supersport sprawdzający się jako cafe racer. Pobierz bezpłatną zawartość i dodaj te modele do kolekcji!"