Ride 2 Competition Bikes Pack
"Kolekcja najlepszych motocykli sportowych w jednym pakiecie! Yamaha YZF-R1 Team: EPayMe Yamaha 2015 Śmiałe barwy przypominają, że model jest efektem współpracy firmy Yamaha z mistrzem Tommym Hillem. Kawasaki KL SM 450 F 2015 KL SM 450 F i moc 56,6 KM przy 8500 obr./min to gwarancja dobrej zabawy. Yamaha YZF 450 Supermoto 2015 W 2015 r. Yamaha powraca do światowej czołówki wraz z wygraną Romaina Febvre'a, który w FIM Motocross World Championship pokonał wszystkich na superbike'u opartym na modelu YZF 450. MV Agusta F4 RC 2015 Model stworzony z myślą o rywalizacji z najszybszymi i najbardziej ekskluzywnymi z motocykli na rynku. Suzuki GSX-R1000 Racing Version Team SERT 2014 Wersja specjalna modelu GSX-R1000 zainspirowana barwami Team SERT z 2014 r. na FIM Endurance World Championship. KTM 390 R Racing Version 2014 Motocykl gwarantujący młodym zawodnikom osiągi porównywalne ze sprzętem zawodowców. Nie zwlekaj! Kup zawartość do pobrania Competition Bikes Pack i weź udział w wyścigu!"