Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Pobierz zawartość do pobrania Free Bikes Pack 6 i dodaj do garażu dwa modele! W przeciwieństwie do motocykli typu naked średnich rozmiarów, firma Honda postanowiła pozostać wierna silnikowi o pojemności 650 cc. W modelu CB650F utratę mocy rekompensuje większa zwrotność oraz sterowność. Model ma cechy streetfightera oraz moc 87 KM przy 11 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy 8000 obr./min. Najbardziej kręte drogi są dla CB 650F środowiskiem naturalnym! Model RSV 1000 Tuono, przez fanów zwany po prostu „Tuono”, zadebiutował w 2002 r. Bardziej szosowe zacięcie w porównaniu do RSV Mille klasy supersport nie przeszkadza w zachowaniu podobieństwa do tego modelu. Dzięki połączeniu najważniejszych elementów Mille i jego wyjątkowej zwrotności, model Tuono zyskał sobie poczesne miejsce wśród motocykli naked o wysokich osiągach. Nie zwlekaj! Pobierz bezpłatną zawartość i powiększ kolekcję!"