Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Pobierz zawartość do pobrania Free Bikes Pack 9 i dodaj do garażu dwa nowe modele! Tradycja i innowacyjność idealnie połączone w nowym modelu Street Twin — współczesnej interpretacji pierwszych motocykli Bonneville z lat 60. XX wieku. Klasyczna stylistyka wzbogacona o nowoczesną technologię w postaci wysokoobrotowego 8-zaworowego silnika R2 o pojemności 900 cc chłodzonego cieczą. Dopełnieniem wrażeń jest brak tachometru: jeździ się „na słuch”. Znakomity motocykl dla miłośników prostej stylistyki, a równocześnie dobrej zabawy. Podoba Ci się Street Twin, ale szukasz czegoś, co wygląda i brzmi trochę bardziej agresywnie? Aby spełnić to życzenie, firma Triumph opracowała Brat Tracker Inspiration Kit — zestaw akcesoriów składający się z tłumików Vance & Hines, czarnego karbowanego siedziska i czarnych uchwytów. Nie zwlekaj! Pobierz bezpłatną zawartość i powiększ kolekcję!"