Ultimate Games S.A.Symulatory
Gold Mining Simulator Zacznij od zera z kilkoma dolarami w kieszeni i pracuj, aby zostać milionerem. Użyj różnych ciężkich maszyn, takich jak koparki, wiertarki, buldożery i inne, aby odkryć bogactwa ukryte w pełni odkształcalnym terenie. Eksploruj rozległy, szczegółowy świat z czterema unikalnymi roszczeniami górniczymi, z których każdy ma własne sekrety do odkrycia. Ulepszaj swój sprzęt, inwestuj w lepsze płuczki i maksymalizuj swoje zyski. Poczuj dreszczyk emocji związany z realistycznymi operacjami wydobywania złota, w których każda decyzja ma wpływ na sukces. Ship Graveyard Simulator 2 Odkurz latarkę i młotek - czas wracać do pracy, masz nowe zadanie do wykonania. Odwiedź nowe wybrzeże z największym cmentarzyskiem statków na świecie, demontuj ogromne części statków i zbieraj tony cennej stali. Zakasaj rękawy, czas wracać do roboty. W grze możesz spodziewać się nowych, większych statków, nowych mechanik rozgrywki, funkcji i ulepszeń, ale także dobrze znanych mechanik z pierwszej gry, które zostały znacznie ulepszone.