Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
Submarines DLC to nowe wyzwania, które czekają na ciebie. Łodzie podwodne, które przynoszą wiele nowych wyzwań i możliwości! Odkryj nowy wymiar rozgrywki Nie będziesz mógł wrzucić skrzyni do ciężarówki, jak to robiłeś wcześniej, ale musisz przedostać się na zewnątrz z wnętrza statku - pozbądź się podłóg, ścian i łączników, aby otworzyć kadłub i zobaczyć niebo. Okręty podwodne jako labirynty Otwory w kadłubach pozwalają wejść do statku z różnych stron, a ciasne przejścia w łodziach podwodnych zaprowadzą cię do różnych miejsc na tych podwodnych wrakach. Materiały radioaktywne, nowe osiągnięcia i zawartość statku Materiały radioaktywne, nowe osiągnięcia do odblokowania, unikalne przedmioty kolekcjonerskie i unikalna zawartość łodzi podwodnych. Przygotuj się na rozwalenie kilku okrętów podwodnych!