Lost Planet 3
W grze Lost Planet 3, mając do wyboru liczne tryby wieloosobowe oraz wyjątkowo wciągającą fabularną rozgrywkę jednoosobową, możesz zanurzyć się głębiej we wszechświecie Lost Planet, poznając oblicza prawdy ukryte wśród wyjątkowych krajobrazów planety E.D.N. III.