Pakiet map 1
Sięgnij po więcej w trybie wieloosobowym gry Lost Planet 3, korzystając z 2 dodatkowych map Na mapie Oktagon NEVEC i Śnieżni Piraci toczą walkę o kontrolę nad podziemną bazą wojskową. NEVEC musi powstrzymać Śnieżnych Piratów przed sabotowaniem tajnych testów na akridach w komorach lęgowych. W walce na krótki dystans okaże się, która ze stron przejmie kontrolę w warunkach zagrożenia.Na mapie Iglica, NEVEC i Śnieżni Piraci toczą walkę o dominację nad kluczowymi punktami strategicznymi położonymi wysoko nad ziemią. Aby zdobyć przewagę, trzeba przejąć każdy z punktów kontrolnych. Na wielkim, otwartym terenie kluczową rolę odgrywają maszyny bojowe. Użyj ich, by pognębić przeciwną drużynę i stań do walki z maszynami bojowymi przeciwnika w widowiskowych bitwach.