Pakiet mściciela
Pobierz pakiet mściciela z dodatkami do gry Lost Planet 3 i zapanuj nad sytuacją za pomocą śmiercionośnych broni dalekiego zasięgu w trybie wieloosobowym lub rozgrom Akrydów w trybie jednoosobowym, dzięki potężnym modyfikacjom sprzętu!