Pakiet map 3
Sięgnij po więcej w trybie wieloosobowym gry Lost Planet 3, korzystając z 2 dodatkowych map Na mapie Konwojowa przepaść NEVEC eskortuje przez przełęcz górską tygrysa bojowego oraz ważne tajne materiały. Gdy Śnieżni Piraci dowiadują się o tym, zastawiają zasadzkę na konwój na przełęczy. Wcielając się w Śnieżnych Piratów, nie przepuść żołnierzy NEVEC-u przez przepaść. Grając jako NEVEC, postaraj się przedostać za wszelką cenę. Odgrywając główną rolę, zastosuj wszelkie niezbędne środki, by pomóc swojej drużynie osiągnąć sukces.Na mapie Oblężenie NEVEC i Śnieżni Piraci toczą walkę o bazę wojskową stanowiącą podstawę operacji militarnych NEVEC-u. Jako Śnieżni Piraci włam się tam za wszelką cenę, przechwyć czystą energię termalną i jak najszybciej wydostań się stamtąd drogą powietrzną. Jako NEVEC udaremnij Śnieżnym Piratom wtargnięcie i przechwycenie oraz zabezpiecz bazę.