Starship Troopers: Ultimate Bug War!
Zjednoczona Federacja Obywateli wzywa Cię, byś przyłączył się do walki o ludzkość. Dołącz do generała Johnny’ego Rico i major Samanthy „Sammy” Dietz, którzy prezentują najnowszą oficjalną grę od FedDev, dotowanego przez państwo studia deweloperskiego Zjednoczonej Federacji Obywateli. Oto Starship Troopers: Ultimate Bug War! Będziesz świadkiem szlachetnych wysiłków ludzkości podejmowanych w obronie galaktyki. Korzystaj z różnorodnego i unikalnego arsenału Mobilnej Piechoty, aby palić, rozczłonkowywać i obezwładniać Pajęczaki w tej dynamicznej, rozgrywanej z perspektywy pierwszej osoby, a dokładniej Sammy, wojnie. Pajęczaki rozpleniły się daleko poza swoją rodzimą planetę, Klendathu, najeżdżając zamieszkałe przez ludzi terytoria w całej galaktyce. Kolonie, które niegdyś zachwycały pięknem, oryginalnością i współpracą, padły ofiarą bezlitosnej i niczym niesprowokowanej agresji Robaków. Zarejestruj się już dziś, by ochronić nie tylko nasz świat, ale i przyszłość rodzaju ludzkiego. Symulacja szkoleniowa wiernie odwzorowująca rzeczywistość Rekruci tacy jak Ty są dla Federacji niezbędni. Oczekujemy tego, co najlepsze, ale i sami dajemy to, co najlepsze! Nasz dział Gier i Teorii ciężko pracował nad stworzeniem wszechstronnego kursu szkoleniowego. Żołnierzy na drodze do Obywatelstwa czekają wyjątkowe przeżycia w Starship Troopers: Ultimate Bug War! Autentyczna retro-przygoda w stylu FPS (strzelanki pierwszoosobowej) – poprowadź swoje oddziały przez epickie pola bitew w solowej kampanii pełnej misji, sekretów i (oczywiście) ROBAKÓW! Niszczycielski arsenał przeciwko Robakom – korzystaj z ponad 30 kultowych rodzajów broni i narzędzi walki: od klasycznego karabinu Morita po dwunożne konstrukty, taktyczną broń nuklearną i wiele innych! Fabuła naznaczona głęboką lojalnością – przeżyj wyjątkową i oryginalną historię, oddającą hołd Federacji oraz podejmowanych przez nią starań w celu uratowania ludzkości przed Robakami. Materiał audio-wideo z udziałem generała Johnny'ego Rico we własnej osobie – zostań świadkiem powrotu legendy w animacji FMV wysokiej jakości i poznaj nową bohaterkę Federacji, major Samanthę Dietz. Czy robisz, co do Ciebie należy? Zaciągnij się do Mobilnej Piechoty już teraz w Starship Troopers: Ultimate Bug War! Pamiętaj – służba gwarantuje Obywatelstwo.