Beneath
Beneath to inspirowana twórczością Lovecrafta survivalowa pierwszoosobowa strzelanka stworzona przez maleńkie studio założone przez dwóch braci – pasjonatów horrorów i strzelanek. Niedobór amunicji, bezlitośni wrogowie i nieustanne poczucie zagrożenia składają się na ponad 10-godzinną, fabularną kampanię jednoosobową, skierowaną zarówno do doświadczonych graczy, jak i tych, którzy poszukują wyzwań w starym, dobrym stylu. Doświadczony nurek Noah Quinn pogrąża się w chaosie podczas rutynowej ekspedycji i zostaje uwięziony w głębinach oceanu, w których czai się pradawne zło. W miarę, jak jego zapasy coraz bardziej się kurczą, a koszmarne stworzenia są coraz bliżej, Noah musi zmierzyć się z przerażającymi mutacjami i rozwiązać mroczną intrygę, która zagraża całej ludzkości. Życie jego córki wisi na włosku, więc Noah jest zmuszony do podjęcia desperackiej walki z czasem. Czy uda mu się odkryć prawdę i nie dopuścić do wydostania się na powierzchnie starożytnego koszmaru, czy też otchłań pochłonie ich wszystkich? Fabuła: Gra stworzona przez dwóch pełnych pasji braci łączy w sobie horror w stylu Lovecrafta z fabułą filmu akcji osadzoną głęboko w Oceanie Arktycznym. Ścigając się z czasem, aby znaleźć lekarstwo dla chorej córki, musisz walczyć o przetrwanie, przemieszczając się między kolejnymi stacjami badawczymi i odkrywając mroczne plany korporacji Omnium. Przetrwanie: Zmierz się z przerażającą armią przeciwników, od bezlitosnych żołnierzy po groteskowe potwory rodem z opowieści Lovecrafta. Mając do dyspozycji tylko ograniczoną ilość amunicji, musisz odpowiednio zarządzać swoimi zapasami, ulepszać swój arsenał i mądrze wykorzystywać wszelkie zagrożenia z otoczenia, aby przetrwać. Zjawiska nadprzyrodzone: W mrocznych głębinach przebudziły się prawdziwe koszmary. Stopniowo tracąc zmysły, stajesz się coraz bardziej podatny na pokręcone wizje i przerażające potwory, które atakują twoje ciało i umysł. Powrót do klasyki gatunku: Gra stworzona przez niewielkie studio założone przez dwóch braci, którzy od zawsze pasjonowali się tym stylem, stanowi swoisty hołd dla klasycznych tytułów gatunku. Walka o przetrwanie: Żołnierze tropią cię z niezwykłą agresją, a wszelkie nadprzyrodzone okropności śledzą każdy twój ruch. Broń w pogotowiu: Korzystaj z wielu podlegających ulepszeniom rodzajów broni, aby przetrwać bliskie starcia w trudnych warunkach. Zdrowy rozsądek pod presją: Zachowaj trzeźwość umysłu w obliczu przerażających wizji i stworzeń. Tajemnice głębin: Odkrywaj szczątki stacji badawczych, przeglądaj wiadomości e-mail, palmtopy i relacje ocalałych, aby rozwikłać mroczną intrygę.