Wielbiciele na całym świecie nie mogą się doczekać, aby rozpakować swoją L.O.L. Surprise! – laleczkę niespodziankę, a ty pomożesz im spełnić to marzenie! Wybierz swoją postać i postaw na nogi sklep z laleczkami L.O.L. Surprise!, zbierając wyjątkowe lalki z brokatem, serduszkami, diamentami i nie tylko. Nieważne, ile masz lat – zawsze znajdziesz dość wyzwań, by odkryć w sobie wyjątkowego lalkarza L.O.L. Surprise! Ta podróż dookoła świata pełna jest niespodzianek! Zbieraj nagrody w formie nowych postaci i naklejek za ukończenie każdego z etapów. Prezentuj je na niesamowitych pokazach mody i koncertach. W trakcie tego światowego tournée możesz nawet połączyć siły ze znajomymi, dzieląc z nimi ekran w trybie kooperacyjnym dla nawet czterech graczy. Graj na 30 etapach w pięciu miastach i stwórz swoją własną kolekcję L.O.L. Surprise!