Little Nightmares Enhanced Edition
Odkryj (na nowo) mroczną, zagadkową opowieść Little Nightmares, teraz w rozdzielczości podwyższonej do oszałamiających 4K i 60 kl./s. W Little Nightmares Enhanced Edition można wybrać tryb jakości lub wydajności, w których priorytetem jest jakość grafiki lub liczba kl./s. Ulepszone efekty wizualne, w tym odbicia RTX, efekty wody, większa ilość cząsteczek i światło wolumetryczne. Dodano więcej pomocników, aby poprawić wrażenia z gry. Od premiery w 2017 roku seria Little Nightmares przykuła uwagę milionów graczy na całym świecie. Teraz Twoja kolej: spróbuj przetrwać pierwszy rozdział najbardziej uroczej serii horrorów w historii. Wciel się w rolę Six, samotnego dziecka zagubionego w olbrzymim metalowym statku zwanym Paszczą i otoczonego przez niebezpieczne, zniekształcone wersje dorosłych. Musisz zrobić, co w Twojej mocy, aby uciec na wolność w jednym kawałku albo czeka Cię los straszniejszy niż w najgorszych koszmarach. OBSERWUJ OTOCZENIE Budzisz się w wilgotnym, ciemnym pomieszczeniu. Jedyne, co przy sobie masz, to mosiężna zapalniczka. Nie pamiętasz, co było wcześniej, ale wiesz, że jesteś w niebezpieczeństwie. Tylko bystry wzrok i spryt pozwolą Ci wydostać się w jednym kawałku. ZNAJDŹ DROGĘ UCIECZKI To nie jest świat dla dzieci, ale możesz wykorzystać swoją drobną sylwetkę jako przewagę. Wystarczy tylko pogłówkować. Wspinaj się po szufladach i półkach, aby znaleźć przejścia, którymi przeciśnie się tylko dziecko. Dzięki nim umkniesz w Paszczy przed dorosłymi i znajdziesz schronienie... choćby na chwilę. OMIJAJ MIESZKAŃCÓW Mieszkańcy Paszczy mają z dzieci tylko jeden użytek i nie jest to piękny widok. Dzieci, które nie chcą zostać złapane, muszą się ukrywać i bardzo ostrożnie poruszać, gdy ktoś jest w pobliżu. W pewnych okolicznościach możesz odwrócić uwagę innej postaci i po cichu czmychnąć. Jednak uważaj, aby nie narobić hałasu – mieszkańcy nieprędko zrezygnują z pościgu, jeśli rzucisz się im w oczy. BIERZ NOGI ZA PAS Czasem jedynym wyjściem jest ucieczka. Jeśli utrzymasz się przy życiu wystarczająco długo, aby znaleźć miejsce, w którym nie dosięgną Cię mieszkańcy, może wyjdziesz z opresji w jednym kawałku. Czy zdołasz uciec z Paszczy na wolność? Six liczy na Twoją pomoc. Powodzenia maluchu! Zapisów gry nie można przenieść z Little Nightmares (wersji podstawowej) do Little Nightmares Enhanced Edition (i vice versa).