Little Nightmares Enhanced Edition: The Depths DLC
Inni biegną wprost ku wyjściu, ale Dzieciak zapuszcza się w głąb Paszczy. Nie wie, że to mroczne miejsce jest domem pozostawionej na pastwę rozkładu i gniewu Babci, która nie zamierza nikogo wypuścić. Dzieciak musi walczyć, jeśli chce przeżyć. Musi skoczyć z pływających szczątków i uniknąć wciągnięcia w zdradliwą toń oraz znaleźć sposób na utorowanie sobie drogi przez głębiny. Zagraj w pierwszy rozdział „Sekretów Paszczy” teraz w podwyższonej, oszałamiającej jakości 4K i 60 kl./s.