A Quiet Place: The Road Ahead
Gra A Quiet Place: The Road Ahead to jednoosobowy przygodowy horror inspirowany docenioną przez widzów i krytyków serią filmów. To wyjątkowa historia o przetrwaniu pośród inwazji śmiertelnie niebezpiecznych istot. Bohaterką gry osadzonej w świecie A Quiet Place jest młoda kobieta, która jednocześnie zmaga się z apokaliptyczną katastrofą, konfliktami rodzinnymi oraz własnymi lękami. Niepokojąca atmosfera – poczuj mrożące krew w żyłach przerażenie i postaraj się zachować ciszę, by ukryć się przed okrutnymi istotami polującymi wyłącznie za pomocą słuchu lub przemknąć tuż obok nich. Nieopowiedziana historia – wyrusz w dramatyczną wyprawę inspirowaną serią filmów A Quiet Place jako młoda kobieta, która stara się przetrwać pośród głuchej, postapokaliptycznej ciszy. Wykaż się pomysłowością – znajdź własną drogę, obserwuj otoczenie i korzystaj z dostępnych narzędzi.