Pneumata
Na głębokiej prowincji stanu Missouri niewielkim miasteczkiem wstrząsa seria morderstw w kompleksie mieszkaniowym Clover Hill. Po groźnym urazie głowy i śmierci żony detektyw z wydziału morderstw, David Hernandez, poświęca się bez reszty pracy i dochodzeniu związanego z tajemniczym kompleksem. Pneumata to iście lovecraftowski survival horror z niepokojącą i brutalną rozgrywką osnutą psychologiczną grozą pomiędzy jawą a snem. Zmierz się ze swoim rozchwianym umysłem oraz: Zbadaj, przemierz i walcz o przetrwanie, ścierając się z niewysłowioną grozą, którą skrywają mury Clover Hill. Znajduj przedmioty, broń i poszlaki, dzięki którym odkryjesz mroczną prawdą, jaka stoi za tymi zajściami – jedyna droga wiedzie w głąb.