Little Big Workshop
Wyobraź sobie magiczną fabrykę, która pojawia się twoim salonie. Starannie zaplanowane arcydzieło, gdzie sumienni pracownicy budują wszystko, czego tylko zapragną klienci. Gumowe kaczki, komody i drony, gitary elektryczne i hulajnogi — te i inne wspaniałe przedmioty możesz stworzyć z wielu różnych materiałów i sprzedawać za gotówkę, którą inwestujesz z powrotem w swoją fabrykę. W ten sposób zdobywasz więcej maszyn i pracowników, a także rozwijasz swoją firmę. W Little Big Workshop zostajesz prawdziwym potentatem fabrycznym! Prawdziwe fabryki, gdzie praca to ZABAWA Jesteś poważnym szefem — czas zająć się własną fabryką. Zorganizuj halę produkcyjną, zarządzaj pracownikami, kupuj maszyny i projektuj wydajne linie produkcyjne — wszystko w terminie i ku zadowoleniu klientów! Otwarty świat, otwarte zakończenie Spokojnie, w tej grze o otwartym świecie możesz zastanawiać się, dłubać i majsterkować tak długo, aż przedmioty będą działały tak, jak tego chcesz. Dostarczaj klientom produkty i zwracaj uwagę na nieustannie zmieniający się rynek, produkując ponad 50 wyjątkowych rodzajów produktów zbudowanych z różnych części i elementów — możesz korzystać z wielu materiałów i metod produkcji. Każda fabryka powinna być wyjątkowa! Małe rączki, wielkie marzenia Zacznij od niewielkiego warsztatu i rozwiń go w fabrykę, która zajmie całe twoje biurko! Odblokuj coraz bardziej zaawansowane maszyny, dodaj jeszcze więcej metod produkcji i — przede wszystkim — więcej miejsca. Wkrótce będziesz zarządzać wieloma liniami produkcyjnymi, produkować setki zaawansowanych produktów dziennie i z radością obserwować, jak twoi uroczy pracownicy wykonują powierzone im zadania.