Hydroneer
Hydroneer to górniczy sandbox, w którym kopiesz w poszukiwaniu złota i innych zasobów, aby budować potężne maszyny górnicze i bazę operacyjną. Wykorzystuj prymitywne narzędzia, maszyny zasilane wodą oraz struktury zbudowane przez gracza, aby kopać i rozwijać swoją działalność w tym systemie progresji w stylu tycoon. Kop głęboko! Korzystając z najnowocześniejszego systemu terenu opartego na voxelach, możesz tworzyć sieci jaskiń, kamieniołomy, a nawet błotne góry. Odkrywaj relikty przeszłości w głębinach Hydroneer – im głębiej kopiesz, tym lepsze czekają cię nagrody. Kuj, buduj i twórz! Hydroneer oferuje dynamiczny, modułowy system budowania struktur i maszyn napędzanych hydroenergią. Zaprojektuj własną bazę operacyjną, aby zoptymalizować swoją pracę. Twórz sieci rur wodnych, kontroluj ciśnienie. Wytwarzaj zasoby, broń, biżuterię, uprawiaj warzywa i gotuj zupy dla mieszkańców wioski. Pojazdy zasilane wodą Wielkie maszyny zasilane wodą służą do różnych celów: od wydobywania zasobów i znajdowania żył rudy, po transport towarów. Eksploruj świat Hydroneer W świecie Hydroneer czekają na ciebie różne działki ziemi, a każda z nich ma swoje zalety. Głębsze wykopy, atrakcyjne krajobrazy i bliższa odległość do sklepów. To ty decydujesz, gdzie zbudujesz swoją bazę operacyjną.