House Builder Overtime
Zostań jednoosobową ekipą budowlaną i buduj domy od najprostszych afrykańskich lepianek, aż po super nowoczesne domy energooszczędne. Daj się zabrać w podróż dookoła świata i doświadcz różnorodności architektury. Będziesz mógł wybudować lepiankę w Afryce, igloo na Arktyce, dom kanadyjski, dom z bali na Syberii, tradycyjny dom z cegły, pustaka czy betonu i wiele, wiele więcej... Każdy dom to kilkaset elementów, które musisz do siebie dopasować zgodnie ze sztuką budowlaną. Zobacz czym różnią się od siebie technologie budowlane. Naucz się stosować właściwe materiały i procedury podczas budowy. Buduj domy cegła po cegle, element po elemencie, od fundamentów aż po dach. Elementy, z których wybudowany jest twój dom, mają właściwości fizyczne. Użyj sprytu i nabytych w grze umiejętności, by bez trudu wybudować nawet najbardziej skomplikowane konstrukcje. Każdy fałszywy ruch może kosztować cię stratę i zniszczenie materiału. Poznawaj różne konstrukcje budowli, materiały budowlane, ich cechy i właściwości. Buduj proste konstrukcje z prymitywnych materiałów oraz supernowoczesne budowle wyposażone w najnowsze odkrycia technologiczne. Używaj różnorodnych narzędzi w zależności od potrzeb i zastosowania. Podnoś swoje kwalifikacje, używaj lepszego sprzętu, aby móc budować skomplikowane konstrukcje, szybko i wydajnie Wykończ budynek tak jak chcesz. Nadaj wybudowanemu obiektowi własny charakter wizualny, operując materiałami oraz ich właściwościami. Pomaluj ściany, na swój ulubiony kolor. Wybierz płytki czy kolor dachu. To jak finalnie będzie wyglądał dom zależy tylko od ciebie. Czerwone ściany w salonie? A może lustro nad łóżkiem?