Hell Let Loose - Deluxe Edition
Zagraj w stale rozwijającą się grę Hell Let Loose, która na pełną skalę przenosi cię w czasy II wojny światowej. W czasie bitwy 50 na 50, w której linia frontu wciąż się zmienia, ta pierwszoosobowa strzelanka wymaga pracy zespołowej, komunikacji i strategii nie tylko do zwycięstwa, ale i do przetrwania. Przygotuj się do walki na szeregu słynnych pól bitewnych, na których razem z drużyną zmierzysz się z innymi doświadczonymi żołnierzami, odgrywając jedną z czternastu unikatowych, ważnych ról. Dzięki edycji deluxe wkroczysz do gry z trzema najpopularniejszymi dodatkami – Hot Drop, False Front i Lethal Tide. Wkrocz w chaos wojny ze zróżnicowanym historycznym uzbrojeniem, zapleczem pojazdów i sprzętem odwzorowanym z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i wnoszącym realizm do brutalnego, przesiąkniętego krwią teatru działań wojennych. Do zobaczenia na linii frontu!