Ultimate General: Civil War
«Ultimate General: Civil War» to taktyczna gra strategiczna w czasie rzeczywistym. Walcz w kampanii amerykańskiej wojny secesyjnej (1861-1865) – od małych potyczek po ogromne bitwy, które mogą trwać kilka dni na setkach mil kwadratowych. W zależności od sukcesów i reputacji możesz uzyskać dostęp do kolejnych korpusów, dywizji i brygad. Utrzymuj swoich żołnierzy przy życiu, a nauczą się walczyć lepiej, zmieniając się z niedoświadczonych nowicjuszy w doświadczonych weteranów. Oficerowie awansują w zależności od wyników swoich jednostek, ale to wojna i mogą zostać ranni, a nawet zginąć w akcji. Dostępna jest ogromna różnorodność broni z czasów wojny secesyjnej, od masowo produkowanych karabinów Enfield po rzadkie karabiny Whitworth. Niektóre rodzaje broni można zdobyć tylko poprzez grabież zapasów lub odebrać wrogowi na polu bitwy. Odłącz harcowników i wyślij ich na zwiad na wzgórza przed tobą. Możesz też połączyć kilka brygad w jedną, większą dywizję, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zsiadaj z kawalerii, aby stać się mniej widocznym dla wroga, lub dosiadaj jej, aby szybko atakować flankując i zdobywać zaopatrzenie. Wykorzystaj każdą okazję, aby pokonać wroga i wygrać bitwę.