Realpolitiks II
Realpolitiks II to gra strategiczna, w której gracz kieruje nowoczesnym państwem, zarządzając jego gospodarką, dyplomacją, wywiadem i siłami zbrojnymi, jednocześnie stawiając czoła globalnym zagrożeniom, takim jak terroryzm, pandemie i głód. Buduj swój kraj, kształtuj jego system polityczny, dowódź armiami w bitwach lądowych, morskich i powietrznych oraz wykorzystuj dyplomację lub tajne działania, aby zapewnić sobie dominację na świecie. Twoje decyzje wpływają zarówno na stabilność twojego kraju, jak i globalną równowagę sił. Dominacja nad światem Wybierz dowolny kraj spośród 208 współczesnych państw (w tym Sealand i Kiribati) i pokonaj swoich przeciwników. Dostosuj swoją strategię odpowiednio do tego, czy zaczynasz jako supermocarstwo, czy małe niezależne państwo. Nowoczesna wojna Zupełnie nowy system walki umożliwia pełną kontrolę nad jednostkami na polu bitwy, biorąc pod uwagę strategiczne atuty, takie jak pogoda, teren, wyposażenie i wiele innych. Dzięki całkowicie nowemu systemowi walki morskiej twój kraj może przejmować i kontrolować ważne prowincje morskie. Kontroluj morza, kontroluj świat! Rozbudowany system zarządzania Stwórz komunistyczną utopię, kraj o całkowicie wolnym rynku lub zostań tyranem nadzorującym każdy krok swoich obywateli. Dzięki ponad 700 projektom i technologiom do wyboru, to ty decydujesz o drodze do wielkości. Ulepszona dyplomacja Angażuj się w zaawansowane negocjacje, aby ustanowić nowe szlaki handlowe lub dostęp wojskowy do sąsiednich regionów. Dzięki całkowicie przeprojektowanej sztucznej inteligencji oraz nowym systemom przychylności i inwestycji, które pozwalają wpływać na inne kraje, dyplomacja ponownie staje się kluczowym narzędziem, zwłaszcza że inni przywódcy okażą się trudnymi negocjatorami. Zaawansowane szpiegostwo Prowadź tajne działania za pomocą swoich szpiegów, kradnij przełomowe technologie, aby jeszcze bardziej zwiększyć swoją potęgę militarną, i wymyślaj nowe sposoby masowego rażenia. Dominuj nad swoimi wrogami z cienia. Nowe i nieprzewidywalne wydarzenia Ponad 1000 nowych wydarzeń, od drobnych problemów prowincjonalnych po zagrażające światu uderzenie meteorytu. Bądź ostrożny w tym nieustannie zmieniającym się świecie, ponieważ każda rozgrywka będzie zupełnie inna. Każda z 3 dostępnych kampanii będzie miała swoje własne, nieprzewidywalne wydarzenia, z którymi będziesz musiał się zmierzyć. Rozwój poprzez infrastrukturę Budynki są ważną częścią kampanii, ponieważ umożliwiają rekrutację większej liczby jednostek, szybsze szkolenie szpiegów i generałów, obronę przed atakami rakietowymi lub zwiększenie zasięgu zaopatrzenia armii.