Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
Weź udział w decydujących walkach o Mortain z zestawem „Operation Lüttich bundle”. Ten dodatek obejmuje zarówno amerykańską, jak i niemiecką stronę działań wojennych pod Mortain. Strona USA. VII Korpus stanął na drodze niemieckiej kontrofensywy „Operacja Lüttich” w Mortain. Składający się z kilku dywizji piechoty i batalionów czołgów VII Korpus miał za zadanie powstrzymać Niemców przed odcięciem sił amerykańskich. Dla armii niemieckiej mamy XLVII Korpus Pancerny, będący połączeniem kilku dywizji wojsk niemieckich. Zadaniem tego korpusu było poprowadzenie kontrofensywy „Operacja Lüttich” pod Mortain. Oprócz nowych rekrutów w skład korpusu wchodzili weterani z frontu wschodniego. Zawartość tego dodatku: Dla armii amerykańskiej: „30. Dywizja Piechoty” (dostępne dla żołnierzy pełniących następujące funkcje w siłach amerykańskich: oficer, strzelec, p. panc., inżynier, strzelec maszynowy, strzelec z karabinem automatycznym, piechur, medyk, wsparcie, snajper i obserwator), „743. Batalion Pancerny” (dostępne dla żołnierzy pełniących następujące funkcje w siłach amerykańskich: dowódca i załogant czołgu), „VII Korpus” (dostępne dla żołnierza pełniącego funkcję dowodzącego w siłach amerykańskich), po 1 nowej głowie i 1 nowej fryzurze dla wszystkich funkcji. Dla armii niemieckiej: „2. Dywizja Grenadierów Pancernych” (dostępne dla żołnierzy pełniących następujące funkcje w siłach niemieckich: oficer, strzelec, p. panc., inżynier, strzelec maszynowy, strzelec z karabinem automatycznym, piechur, medyk, wsparcie, snajper i obserwator), „2. Dywizja Pancerna” (dostępne dla żołnierzy pełniących następujące funkcje w siłach niemieckich: dowódca i załogant czołgu), „XLVII Korpus Pancerny” (dostępne dla żołnierza pełniącego funkcję dowodzącego w siłach niemieckich), po 1 nowej głowie i 1 nowej fryzurze dla wszystkich funkcji.