GigaBash
GigaBash łączy chaotyczną rozgrywkę i twórczość tytułów takich jak Power Stone, Super Smash Bros. Ultimate i War of the Monsters z oszałamiającą skalą klasycznych filmów kaiju. Graj jako siejący spustoszenie tytan lub polujący na tytanów mech; przywołuj błyskawice z nieba, używaj wieży radiowej jako pałki lub lep ogromne śnieżki z całych dzielnic (i wrogów). Gdy osiągniesz wystarczający poziom zniszczenia, ewoluujesz do ostatecznej formy — przeraźliwego, tytanicznego S-Class.