GigaBash - MechaJURAS Free DLC
Radujmy się, oto nadchodzi wolność! Ten darmowy dodatek zawiera postać MechaJURASa, wyposażonego w specjalną broń, jak ogromne rakietowe wiertło niszczące Tytanów i chwytak, przyciągający z daleka przeciwników.! Po wielu nieudanych prototypach najtęższe umysły GTDI w końcu doprowadziły do doskonałości niezrównaną maszynę przeciw Tytanom. Program MechaJURAS w końcu został zrealizowany! Ulepszenia względem prototypu 3.0 obejmują większą mobilność dzięki silnikom rakietowym pozwalającym szybko poruszać się na polu walki, większe obroty rakietowego wiertła, pozwalające zadawać nowe ciosy oraz ulepszony chwytak, który przytrzyma każdego przeciwnika. Tak potężny arsenał sprawia, że MechaJURAS jest dość potężny, by rzucić wyzwanie dowolnemu Tytanowi! Przygotuj się do sterowania tym ogromnym mechem, chroń ludzkość i zaprowadź sprawiedliwość w imię wolności!