Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition to kompletna edycja Ghostrunner zawierająca uznaną przez krytyków grę Ghostrunner, rozszerzenie Project _Hel oraz pakiety kosmetyczne Neon, Winter, Halloween i Metal OX. Zostań niepowstrzymaną maszyną do zabijania w Ghostrunner, trudnej ale miodnej pierwszoosobowej grze akcji osadzonej w mrocznym, skąpanym w świetle neonów cyberpunkowym mieście. Nieustannie walcząc, pędząc przed siebie i używając wyjątkowych mocy, musisz uczyć się na swoich błędach, dostosowując się do otoczenia i bezlitośnie likwidując każdego przeciwnika w drodze na szczyt Wieży Dharma. Twoja misja: zemścić się na Kluczniku. Witaj w przyszłości. Która cię zabije. CECHY WALCZ JAKO _HEL W Ghostrunner – Project_Hel wcielasz się w rolę Hel, jednego z bossów z kampanii Ghostrunner. Przechodź nowe poziomy, walcz z nowymi potężnymi bossami i doświadcz nowej fabuły, w której przemierzasz Wieżę Dharma, aby zmiażdżyć powstanie Wspinacza. DOSTOSUJ SIĘ, POKONAJ, ZABIJ Twoi wrogowie są brutalni – jedno trafienie i nie żyjesz Ucz się na swoich błędach, dostosowuj się do otoczenia, opanuj swoje moce i zostań niepowstrzymaną maszyną do zabijania. Doświadcz pełnej wyzwań, szybkiej i dynamicznej rozgrywki Ghostrunner, przemierzając Wieżę Dharma. ORYGINALNA SYNTHWAVE'OWA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA Ghostrunner zawiera oryginalną synthwave'ową ścieżkę dźwiękową światowej sławy kompozytora Daniela Deluxe'a. Mroczne brzmienia, szybkie tempo i futurystyczne dźwięki idealnie pasują do dynamicznej walki i mrocznego, cyberpunkowego otoczenia Ghostrunner. CYBERPUNKOWY PLAC ZABAW Przemierzaj mroczne ulice i monolityczne budowle postapokaliptycznej przyszłości, wspinając się na szczyt skąpanej w jasnych neonowych światłach Wieży Dharma – ostatniego bastionu ludzkości w opustoszałym świecie. Likwiduj przeciwników w pełnym detali futurystycznym mieście, samodzielnie stawiając czoła armii cybernetycznie modyfikowanych wrogów. ZABIJAJ W WIELKIM STYLU Ghostrunner: Complete Edition zawiera dostęp do 15 wyjątkowych zestawów miecza i rękawic z pakietów Neon, Winter, Halloween i Metal OX."