Ghostrunner: Project_Hel
Odkryj okrutną i pełną przemocy opowieść Hel, bossa Ghostrunner, w nadchodzącym DLC Project_Hel. Zdław rebelię wspinaczy, przedzierając się przez wieżę Dharma. Przechodź nowe poziomy, pokonuj nowych bossów, odkrywaj zupełnie nową fabułę i wciel się w nową, brutalną postać. Pamiętaj: jeśli coś tylko się rusza, to może być zabite.