Formula Legends Deluxe Edition
Poznaj ewolucję wyścigów Formuły w jednym kompletnym pakiecie. Deluxe Edition zawiera pełną wersję gry Formula Legends oraz wszystkie obecnie dostępne DLC, rozszerzając rozgrywkę o różne ery bolidów i torów wyścigowych. Ścigaj się na klasycznych wariantach legendarnych torów, odkrywaj, jak kultowe obiekty zmieniały się na przestrzeni dekad, i podejmuj nowe wyzwania inspirowane historią motorsportu. Niezależnie od tego, czy walczysz o najlepsze czasy okrążeń w rankingach, czy chcesz zbudować własną karierę, to najlepszy sposób, aby poznać świat Formula Legends. Ten pakiet zawiera: Formula Legends (podstawowa wersja gry) Wszystkie obecnie dostępne DLC Dodatkowe klasyczne tory i warianty tras Rozszerzone tryby gry, wyzwania i próby czasowe Uwaga: Ten pakiet zawiera całą zawartość wydaną do tej pory. Przyszłe DLC mogą być dostępne osobno.