Formula Legends : Pioneer Pack
Prowadź maszyny, które tworzyły historię Wejdź do świata innowacji wyścigowych z Pioneer Pack — kolekcją trzech legendarnych samochodów, które na nowo zdefiniowały prędkość, design i inżynierię. Od złotej ery wyścigów po współczesną epokę precyzyjnych osiągów — te auta nie tylko rywalizują, one opowiadają historię postępu. Zawarte samochody: Mclauden MID 70 Wygląda, jakby została stworzona, by gonić słońce. Jej złota karoseria odbija każdy promień, a serce bije w równym, niemal ludzkim rytmie. Nie ściga się, by wygrać, lecz by istnieć w ruchu — symbol doskonałej równowagi między światłem a prędkością. Tram Tram Late 60 Surowy i esencjonalny, stworzony z siły i dźwięku. Każdy zakręt opowiada historię rodzącej się mechanicznej legendy. Nie szukał perfekcji, lecz prawdy o prędkości — a jego odważny design wprowadził pomysły, które na zawsze zmieniły świat wyścigów. Gass Mid 20 Siła ze stali i włókna węglowego, napędzana duchem wyzwania. Każdy element wydaje się rzeźbiony z dumą i determinacją, rezonując z rykiem niekończących się dróg i silników. Śmiały w linii, dziki w sercu i wolny w duchu.