Formula Legends : Iconic Tracks
Trzy kraje. Dziesięciolecia historii sportów motorowych. Niezliczone legendarne okrążenia. Rozszerz swoje doświadczenie w Formula Legends za pomocą Pakietu Ikoniczne Tory. Opanuj Austrię w trzech epokach — Vintage, Classic i Modern. Zmierz się z Malezją w jej wersji Classic i przetestuj swoje umiejętności na Bahrajnie, dostępnym w wersjach Classic i Modern. Każdy tor został starannie odwzorowany, aby uchwycić rytm, wyzwania i atmosferę swojej epoki. Kluczowe cechy - 3 legendarne tory, obejmujące kilka epok: Austria – Vintage, Classic, Modern Malezja – Classic, Modern Bahrajn – Modern - Prezentacja zgodna z epoką: Przeżyj ewolucję sportów motorowych, od historycznych maszyn po nowoczesną precyzję. - Nowe wyzwania kariery: Sprawdź swoje umiejętności przez dziesięciolecia historii sportów motorowych. - Time Trials i rankingi: Rywalizuj z globalną społecznością o najszybsze okrążenia. - Pełna integracja: Tryby Kariera i Szybki Wyścig — historia nagradza mistrzostwo. Precyzja, odwaga i szybkość zdefiniują twoje dziedzictwo.