Formula Legends : Historic Tracks Pack
Przeżyj ewolucję wyścigów Formula dzięki dodatkowemu pakietowi Historic Tracks Pack do Formula Legends. Zmierz się z trzema legendarnymi torami inspirowanymi ikonicznymi lokalizacjami motorsportu, z których każdy został odtworzony w różnych epokach historii wyścigów. Od wymagających, klasycznych układów vintage po nowoczesne i precyzyjne konfiguracje — każdy tor oferuje unikalne wyzwanie i niepowtarzalną atmosferę. Zawartość pakietu: San Marino Motorsports Park – wariant klasyczny i nowoczesny Dutch Dunes Circuit – wariant klasyczny i nowoczesny Hatchwood Circuit – wariant vintage i klasyczny Opanuj techniczne zakręty, płynne zmiany wysokości, szybkie sekcje oraz historyczne układy torów, które ukształtowały pokolenia kierowców. Doświadcz przeszłości i teraźniejszości wyścigów Formula w Formula Legends: Historic Tracks Pack.