Formula Legends & Formula E Bundle
Odkryj ostateczną ewolucję wyścigów bolidów w zestawie Formula Legends: Electric Evolution, który zawiera Formula Legends oraz oficjalne DLC Formula E: Electric Evolution. Ścigaj się w Formula Legends w dynamicznych wyścigach, a następnie wkrocz w przyszłość motorsportu z Formula E: Electric Evolution, oferującym oficjalnie licencjonowane wyścigi Formula E, zaawansowaną technologię napędu elektrycznego i nowe wyzwania na torze. Zestaw zawiera grę podstawową oraz DLC, zapewniając pełne doświadczenie Formula Legends.