Ten zestaw zawiera: Espresso Tycoon - Stwórz swoją markę, dekoruj kawiarnię, zarządzaj pracownikami i dbaj o klientów. Użyj Edytora Kawy, aby tworzyć wyjątkowe kawowe przepisy, zamawiaj dostawy i zbieraj punkty popularności. Zbuduj całą kawowy biznes i ukończ wszystkie misje! Tank Mechanic Simulator - Odnawiaj, naprawiaj i prowadź swój warsztat mechanika czołgów, Rozmontuj czołgi do zera używając różnych narzędzi. Przekształć czołgi z zardzewiałych i zrujnowanych na w pełni sprawne. Sprawdź je podczas jazdy testowej, sprzedaj lub wstaw do swojego muzeum.