Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad M26 T99 to eksperymentalna modyfikacja amerykańskiego czołgu M26 Pershing, którą zaprojektowano w celu zwiększenia siły ognia poprzez instalację systemu rakietowego T99. Nowy model rozważano jako potencjalnego następcę czołgu M4 Sherman wyposażonego w wyrzutnię rakiet T34 Calliope. M26 T99 sprawdza się podczas różnych zadań bojowych, między innymi do ostrzału zaporowego ufortyfikowanych pozycji, niszczenia wrogich pojazdów i wsparcia piechoty na polu bitwy. Czołg ten wyposażono w system T99 z rakietami M8 kalibru 114 mm (łącznie 44 rakiety) w dodatku do standardowego uzbrojenia: działa M3 kalibru 90 mm z 70 pociskami, ciężkiego karabinu maszynowego M2HB kalibru 12,7 mm z 600 pociskami i karabinu maszynowego M1919A4 kalibru 7,62 mm z 5000 pocisków. Prototyp Ho-Ri to eksperymentalny ciężki niszczyciel czołgów japońskiej produkcji. Mitsubishi zaprojektowało go w 1944 r. na podstawie czołgu Chi-Ri typu 5. Projekt ten miał na celu stworzenie machiny do walki z ciężkimi czołgami aliantów takimi jak amerykańskie modele M4 Sherman. Pojazd wyposażono w potężne działo kalibru 105 mm osadzone w całkowicie osłoniętej przestrzeni, co zapewnia załodze bezpieczeństwo oraz doskonałą stabilność podczas ostrzału. Jedną z kluczowych zalet Ho-Ri jest przedni pancerz o grubości 150 mm. Mimo dużego rozmiaru machina ta cechuje się dobrą mobilnością dzięki efektywnemu silnikowi i szerokim gąsienicom, które świetnie radzą sobie w trudnym terenie.