War Robots: Frontiers
Przygotuj się na taktyczną grę akcji War Robots: Frontiers, darmową wieloosobową strzelankę sieciową, w której zasiądziesz za sterami potężnych bojowych mechów. Konstruuj roboty i ulepszaj je, łącz siły z innymi pilotami online i wykorzystaj moc swoich silników w czasie międzygalaktycznych bitew. TAKTYCZNE STARCIA ROBOTÓW Pilotuj roboty bojowe w bitwach w sieci, korzystając z bliskiej współpracy członków zespołu i stosując różne taktyczne zagrywki, aby pokonać rywali w trybach PvP. Siej totalną destrukcję w trybie Deathmatch zespołów albo walcz o przetrwanie, żeby zostać ostatnim żywym pilotem na mapie w trybie Do ostatniego robota. Przejmij kontrolę na strategicznie ważnymi punktami w trybie Gorączka warp i awansuj do topki najlepszych graczy w ligach. INŻYNIERIA KLUCZEM DO ZWYCIĘSTWA Czy jesteś mistrzem szybkich rozwiązań, czy wolisz frontalne ataki z przewagą siły ognia czy manewry obronne, na pewno znajdziesz pasujący ci styl gry i robota w sam raz dla siebie. Zbuduj idealnego mecha, modyfikuj go poprzez wymianę pilotów o specyficznych talentach, potężnej broni, możliwości specjalnych. A do tego masz jeszcze do dyspozycji wyjątkowe elementy zmieniające wygląd maszyn. WALCZ O NOWE ŚWIATY Przejmuj kontrolę nad odległymi światami w systemie Wild Ten, układzie planetarnym oddalonym od Ziemi o wiele lat świetlnych. Czekają cię starcia w różnych warunkach — począwszy od zmrożonych planetoid po głębokie kopalnie, tajne ośrodki badawcze i elektrownie geotermalne — opracuj taktykę dla każdej mapy, która daje różne możliwości… Tylko od pilotów zależy, czy uda się w tym miejscu zatknąć swój sztandar. Połącz siły z innymi graczami, odkrywaj sekrety i wygrywaj konfrontacje!