Enlisted - Pz.Kpfw. II (F) Squad
W skład pakietu wchodzą: – Tripulação de Tanque Premium + Pz.Kpfw. II (F) Tanque lança-chamas (Nível 3, Alemanha) – 300 szt. złota PzKpfw II (F), znany także jako Flamingo, to niemiecki czołg opracowany na bazie podwozia Pz II. Czołg dysponuje dwoma mechanizmami miotania ognia, zdolnymi emitować strumienie płomieni na znaczne odległości. Znakomicie nadaje się do walk z piechotą oraz eliminowania wrogów skrywających się w okopach i budynkach. Dodatkowo jest wyposażony w karabin maszynowy MG34 kalibru 7,92 mm. Pancerz Pz II (F) składa się z grubych stalowych płyt, umocnionych w newralgicznych miejscach w celu zmniejszenia ryzyka przebicia pancerza przez pociski wrogów.