Easy Delivery Co.
Easy Delivery Co. to odprężająca i pozbawiona jakichkolwiek tajemnic gra. Zatrudniono cię jako kuriera w niegdyś tętniącym życiem, malowniczym miasteczku w górach, które obecnie mierzy się z wyjątkowo nieprzyjazną pogodą. Wsiądź za kółko miniciężarówki, dostarczaj zamówienia i poznaj historię całkowicie nietajemniczych mieszkańców, a wszystko to za grubo poniżej najniższej krajowej.