Dakar Desert Rally
Wskocz do futurystycznego off-roadowego prototypu wyposażonego w innowacyjny układ napędowy i przenieś się w przyszłość rajdów w całkowicie nowym Audi RS Q e-tron. Dakar Desert Rally to największa i najbardziej epicka gra o rajdach terenowych w historii. Dakar Desert Rally wiernie oddaje prędkość i ekscytację największego rajdu na świecie od Amaury Sport Organisation, oferując wachlarz pojazdów na licencji wiodących marek: motocykli, samochodów, ciężarówek, quadów i pojazdów SSV. Gra oferuje wyjątkowe wyzwania dla weteranów symulacji terenowych, jak i fanów rekreacyjnych wyścigów. Rywalizuj w zaciętym trybie wieloosobowym lub pokonuj przepastne dziewicze tereny w trybie offline dla jednego gracza. Realistyczne wrażenia z Rajdu Dakar Ponad 30 etapów rajdowych z oficjalnych wyścigów Dakar z lat 2020, 2021 i 2022 plus oficjalne licencjonowane pojazdy, zespoły i piloci w trybach dla wielu graczy i dla jednego gracza. A wszystko to w ramach wciągającego otwartego świata, który nie ogranicza rozgrywki do tras ani dróg. Gra obsługuje również wiele kierownic, które zapewniają doskonałe wrażenia z jazdy. Pory roku i dynamiczna pogoda Cztery pory roku i kompletny cykl dnia i nocy. W trakcie jazdy musisz pokonać konkurentów, ale i żywioły: gwałtowne burze piaskowe, oślepiające pustynne słońce, wyczerpujący deszcz i śnieg oraz głębokie błoto. Dla 1 gracza i dla wielu graczy online Rozwijaj swoją karierę rajdową w trybie dla 1 gracza lub rywalizuj ze znajomymi w rozgrywkach dla wielu graczy online.