Chernobylite Complete Edition
Chernobylite to survival horror w tematyce science-fiction z elementami RPG stworzony przez studio The Farm 51. Gra jest osadzona w wiernie odwzorowanej na podstawie skanów 3D, opustoszałej strefie wykluczenia Czarnobyla. Wcielasz się w rolę Igora, fizyka i byłego pracownika Elektrowni Atomowej w Czarnobylu, wracającego do Prypeci w poszukiwaniu swojej narzeczonej, która zaginęła 30 lat temu w tajemniczych okolicznościach. Na drodze do prawdy przyjdzie Ci stawić czoła żołnierzom, innym stalkerom, nadprzyrodzonym stworzeniom i niebezpiecznemu środowisku. Walcz o przetrwanie, odkrywając mrożącą krew w żyłach historię o konspiracji, miłości i obsesji. Czy przezwyciężysz swój strach? Skradanie się, przetrwanie i walka Przetrwanie w Zonie nie jest łatwe, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania i nieszczęścia, takie jak śmierć towarzyszy i kurczące się zapasy. Unikaj wykrycia, eliminując wrogów po cichu, lub angażuj się w otwartą walkę. Niebezpieczeństwo czyha za każdym rogiem. Budowanie bazy i tworzenie przedmiotów Zbuduj bazę, z której będziesz planować codzienne operacje i wyprawy. Używaj stacji roboczych, aby wytwarzać urządzenia, pułapki i bronie lub dostosowywać istniejące wyposażenie do swoich potrzeb. Zarządzanie zasobami i zespołem Towarzysze są kluczem do przetrwania i sukcesu Twojej misji. Codziennie musisz uważnie planować działania, przypisując towarzyszom zasoby i zadania. Nieliniowa fabuła i strategia Żadna rozgrywka nie jest taka sama. Podejmowane przez Ciebie wybory kształtują fabułę. Uważnie decyduj, którym towarzyszom zaufać, a którym nie; czy użyć zasobów do przetrwania, czy prowadzenia badań; oraz czy stawić czoła wrogom, czy też ich unikać. Przyszłość jest w Twoich rękach.